Haha sååå bra;P Älskar min humor...
 
 
I dag har varit en lite bättre dag, trots allt. Visst är det tungt och jobbigt fortfarande, men idag har jag fått chans att fokusera på lite annat. Vågade mig på första träningspasset efter olyckan, tog det lugnt men såå skönt att vara tillbaka:) Något som var mindre skönt var att jag glömde ta min morgonmedicin, hej abstinens. Hjärtat rusade och svimattackerna har avlöst varandra under dagen tills jag kom på vid 18 tiden att det var orsaken. Haha vidrigt och sjukt att man är så beroende, men ja det finns väl en anledning till varför man ska trappa ner och inte sluta tvärt! Tro mig, inte kul. Been there done that!
 
Pappa och jag har fixat i min lägenhet så nu börjar jag trivas ännu bättre. Jag älskar min lilla lägenhet och det är kul att försöka skapa det för mig perfekta hemmet. Min lilla trygga bubbla:) Annars har jag hunnit med lite stall och häng med bästisarna nu på kvällen. Borde sova redan för imorgon drar DBT äntligen igång igen. Har inte satt min fot där på tre veckor. Minns inte hur många år sedan det var jag var utan besök hos någon vårdkontakt så länge?! Nu har jag iofs haft kontakt varje dag med min terapeut under de här veckorna så speciellt ensam har jag absolut inte varit. Men en konstig känsla. Fast nu kom jag på att jag ju var hos min sjukgymnast förra veckan...Hehe men okej två veckor utan besök är också mycket.
 
Lycka till att jag tar mig upp kl 8 imorgon. Jag som sovit 12-15 timmar per natt senaste veckorna=/ Dålig vana när jag mår dåligt, sova bort så mycket av dagen som möjligt.
 

2 kommentarer

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

07 Jan 2014 06:13

Haha, den var bra! Vi har nog lika humor.

Nej, det är ingen vän tycker jag heller, men tydligen har jag fel enligt kommentaren jag fick på det.

Men jag hoppas kunna släppa det snart så att det inte tar en massa energi.

Kramar

Svar: nej ingen idé att lägga energi på sånna vänner:( kram
hearthypnotic.blogg.se

TicTacToe

07 Jan 2014 21:41

Var det anti-deppen som är din morgonmedicin? Hur många mg tar du av den?

Svar: japp, det är cipralexen och jag maxdos 20mg=)
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej