Idag gjorde jag något jätteläskigt. Åkte på en lång resa för första gången med en kompis, dessutom i snö och halka. Har oroat mig i över en vecka och spenderade helgen med att tänka ut ursäkter för att slippa följa med. Grejen var bara att jag väldigt gärna ville följa med då målet med resan ändå var något som intresserar mig och väldigt lärorikt. Efter lite pepp-sms från min terapeut igår bestämde jag mig ändå för att försöka åka. Vi åkte jättetidigt imorse/natt så resan dit gick ganska smärtfritt då ja var lite lätt nedrogad av alla sömnpillet fortfarande. Och på hemresan var jag så utmattad att det gick bra:) Det kommer dröja länga innan jag åker lugnt för det var en hemsk olycka, men ett steg i rätt riktning alla fall!
 
 

1 kommentarer

TicTacToe

13 Jan 2014 20:50

Starkt av dig att gå emot dina rädslor! Kan tänka mig att det är väldigt jobbigt för dig att åka bil <3

Svar: <3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej