Just nu försöker jag mest hålla mig ovanför ytan. Allt är så jävla jobbigt just nu. Mailade min handledare att jag tar "ledigt" den här veckan, orkar inte fokusera på pluggandet. Orkar egentligen ingenting, men jag försöker att inte lägga så mycket vikt vid det utan mer att ja det är jobbigt just nu och det får det vara. Samtidigt känns det tungt att allt bara inte kan flyta på nån gång, ni vet vardagslunk lixom. Det är mest en bergochdalbana. Livet kallas det väl kanske...
 
Imorgon är det i alla fall färdighetsträning. Vet inte hur jag ska ta mig ur sängen med tanke på mina sovvanor för tillfället. Kom knappt upp imorse efter 12h sömn, så får väl försöka att inte ta maxdos av alla lugnande och sömnpiller. Blir dessutom så himla "bakis" då, lite kul eftersom jag aldrig blir det av alkohol. Höll på att svimma en sväng idag till och med, blöö vidrigt. 
 
Kokat linssoppa så nu ska jag försöka få i mig lite av det, duscha och SOVA!

Kommentera

Publiceras ej