Spenderat hela förmiddagen på sjukhuset. Började med en promen med min sjukgymnast, vi gjorde lite andningsövningar och medveten närvaro. Gick bra idag faktiskt:) Sen var det dags för det fruktade läkarbesöket. Min underbara terapeut följde med och skötte samtalet. Min uppgift för dagen var att stanna kvar i rummet och i alla fall försöka lyssna på vad läkaren sa. Klarade det rätt bra, sa till och med några ord själv;) Fast minns inte så mycket, men det är skönt då att min terapeut var med så hon kunde återberätta det för mig efteråt. Jag och terapeuten satt och prata en stund efteråt för att jag skulle få ner känslorna lite, grät en stund men sen kunde vi prata lite:) Så nu är jag sjukskriven på heltid fram till sista januari som det ser ut just nu, blandade känslor kring det. Fick inget istället för benzo utan nu är väl planen att jag ska börja dra ner på det...
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej