Igår var pappa med till dbt. Gick verkligen jättebra:) Tanken är att han ska följa med lite då och då så han också får vara delaktig i allt med behandlingen. Det var även sista dagen på dbt det här året! Känns jätteläskigt att jag inte ska dit förrän i januari:O Fast ska ha telefonkontakt med min terapeut redan idag, och kan ju även ringa henne under de här 3 veckorna så känns ok ändå. Hatar julen så idag är tanken att vi ska försöka styra upp den lite så allt inte går åt helvete ungefär. 
 
Kom upp i tid imorse och åkte till gymmet:) Haha fast när jag kommer inflåsande lite sent är det helt tomt, morgonpasset var tydligen inställt:D Så jag fick köra lite själv. Sprang 30 min på bandet och sen körde jag lite armar och mage i gymmet.
 
 

1 kommentarer

TicTacToe

20 Dec 2013 21:05

Va bra att din pappa får ta del av din behandling! Jag hoppas att julen blir så bra som möjligt för dig <3

Svar: tack <3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej