Det är väl klassiskt att alla tankar börjar snurra när det är dags att sova. Tänkte därför prova något nytt, försöka bena ut kaoset lite och se vad jag kan sätta ord på. En utmaning, men små steg i taget:)
 
  • Kurator. Jag saknar min gamla kurator, vi avslutade kontakten för bara ett par veckor sedan efter att ha träffats minst en gång i veckan under 3½ års tid. På slutet kom vi allt annat än överens och det var bråk och tjaffs hela tiden. Jag kan bara säga min del av det, även om jag har viss förståelse för det hon kände. Jag kände mig sviken och lämnad precis när hon lovat att finnas kvar. Nu är jag tack och lov uppfrångad av nya fantastiska personer som jag tror att jag kan känna mig trygg med om ett tag. Men att bara sådär säga jaha tack o hej för de här 3½ åren var tufft, och ÄR fortfarande.
 
  • Sjukskrivningen. Ingenting är klart med den. Vill bara kräkas....
 
  • Djuren. Ett av alla mina djur är sjuk. Så sjuk att jag kommer tvingas avliva henne inom några veckor. Fick avliva min ena katt för knappt ett par månader sedan. Allt gick jättefort. Hon blev akutsjuk hemma och cirka 45 minuter senare fick hon somna in hos veterinären...tre år gammal. Mina djur är mitt allt och de gör mina dagar lite lättare så självklart är det förjävligt just nu:'(
 
Det var allt jag orkade nu...:(
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej