Både fredag och lördag har varit bra dagar:) Hängt med lite olika vänner och bara chillat. En perfekt helg för en pensionär som mig;) Haha ne men jag är inget fan av att festa. Gjorde det en del när jag var yngre och då var det kul. Sen började det spåra lite, må dåligt plus alkohol var ingen bra kombination kan jag väl bara konstatera. Det händer att jag dricker, men väljer mina tillfällen:) Dbt och alkohol är inte så populärt! Så ja kort och gott se på film och käka godis med mina vänner är mer helger för mig. Kan bli lite avundsjuk på folk som verkar gå på så mycket roliga fester och sen gå ut på krogen och ha kul(tror aldrig jag haft kul på krogen...?!). Man träffar ju inte så mycket nytt folk i nyktert tillstånd, det var så mycket lättare när man va liten!
 
Jag har vänner att umgås med, det är inte det. Så många vänner har försvunnit de senaste åren, men kan inte påstå att så många nya tillkommit. Hur skaffar man nya vänner lixom?! Tål att tänkas på..
 
 
                              
 

1 kommentarer

TicTacToe

19 Jan 2014 16:34

Jag borde också lägga av med festandet. Dåligt mående blir inte direkt bättre av alkohol :/Tycker att du är klok som gör det du mår bra av :)

Jag har varit en av dem som har älskat att festa. Åkt på charterresor och festat 7 dagar i streck, gått ut nästan varenda helg. Men sedan jag blev klar med studierna så tycker jag inte längre att det är kul att festa. Det tar för mycket på psyket och på kroppen. Men det är som du skriver att man träffar mer folk då och det är därför jag gör det.

Hmm vet inte hur man träffar nya, ibland kan man ju få bra vänner på jobbet eller så kan man bli vän med en kompis kompis. Man kan träffa nya vänner på otippade ställen.

Gu vad jag babblar, är seg i huvudet... :P kram

Svar: Nej mår man dåligt slutar det ofta att det blir ännu värre när man dricker=/
Oj jag kanske festa en gång i månaden, tyckte jag var mkt:P Hehe, fast jag har ju oftast tävlat på helgerna!

Försöker prata lite med folk på gymmet, men jag är verkligen blyyyg!
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej