Tog mig igenom dagen! Panikpluggade ett par timmar imorse och åkte iväg på handledning, överlevde handledningen och åkte hem;) Sen är em/kvällen spenderats i stallet, riktigt skönt.
 
Imorgon är det dags för en fm på dbt'n med färdighetsträning, har nästan gjort läxan. Hehe...jag har gjort den men visste inte riktigt hur jag skulle skriva men det ordnar sig säkert imorgon.
 
Jag har svårt att skriva något. Just nu är livet lite tuffare än vanligt, men jag är stolt att jag ändå försöker kämpa på. Det är inte lätt och visst gör jag snedsteg, men so far varken rakblad eller överdos. Nästa vecka kommer bli miljoner gånger värre, men jag får ta det då. Orkar inte ens tänka på det utan att gråta hysteriskt. 
 
Ska vänta på att benzon kickar in, dricka te och kolla The Middle(tiptstipstips bästa feel-good-serien):)
 
 

1 kommentarer

Linnea

16 Oct 2013 12:20

Åh håll ut och fortsätt kämpa. Du kommer klara att ta dig genom nästa vecka med trots att det är jobbigt.

The middle.. Har aldrig hört om den serien förut. Vad handlar den om? :D

Svar: tack=)
Jätterolig serie om en knasig familj som alltid hamnar i konstiga situationer!
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej