Igår var det färdighetsträning. Första halvan gick bra sen sa min hjärna upp sig så jag sprang ut. Det som är bra med dbt är att det är helt ok och det är dessutom två behandlare så en kan följa med ut om någon inte orkar vara kvar. Finns dessutom ett vilorum så man får sitta ifred och lugna sig. Det jobbiga är jag inte minns vad vi pratade om innan jag sprang ut. Bara sus i huvudet.Så har ingen koll på nästa veckas läxa:(
 
Idag har jag hunnit med ett samtal med min terapeut där vi försökte styra upp de kommande dagarna. Målet är ju att jag inte ska skära mig eller överdosera trots att det kommer vara ett helvete att ta sig igenom helgen. Men vi har en plan och jag hoppas att jag klarar av att hålla den...

1 kommentarer

Fia

25 Oct 2013 14:01

Åh jag lider med dig i denna kamp mot oss själva ....att det ska vara så svårt? Att ta hand om sig själv ? Sitter inte direkt safe med mig själv och behandlingshemmet. Jag säger inte att jag inte trivs här men det krävs mer än en del för att bryta ett missbruk och hålla tankarna och det destruktiva som äter upp en inombords, jag vet hur det känns! Kämpa på! Vi kan! Kram <3

Svar: <3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej