Onsdag och färdighetsträning, idag jobbade vi med validering. Att man ska bekräfta andras/eller sina egna känslor, tankar, osv. Det gick segt idag vi alla hade våra orsaker och ingen var på topp. Men så kan det vara, vi tog oss igenom det i alla fall:) Jag har fått för mig att jag kanske är bra på validering. Hahaa.. Jag själv är en väldigt privat person och diskuterar sällan mina tankar och känslor med andra, dock gör folk gärna det med mig. Jag brukar få veta massa privata saker. Ser inte ens mig själv som en speciellt snäll människa, och jag har hörtt att jag ibland uppfattas som dryg fast jag egentligen är jätteblyg! Får klura på det under veckan när jag ska göra läxa, som då är att jag ska validera någon..
 
 

1 kommentarer

TicTacToe

08 Jan 2014 21:45

Mitt intryck av dig är att du är en väldigt validerande person :) Hoppas att du validerar dig själv lika bra som du gör med de i din omgivning :)

Svar: åh va snällt<3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej