Efter stallet ville jag lägga mig i en hög på golvet och bara låta all ångest komma. Nu hade jag dock lite tidspress på mig eftersom jag skulle till gymmet och jobba lite. Övervägde att ringa min terapeut, men insåg att jag i så fall skulle få skippa maten. Kastade i mig maten och hoppades att den ville stanna i magen(panikångest leder ofta till att min mat kommer upp igen...) och sen åkte jag till gymmet och höll ett pass. Kul men mycket folk, hehe alltid så i början på året. Men lite nervöst att lilla jag ska stå och skrika åt folk vad de ska göra. Kul var det och ångesten släppte:)
 
Nu håller dock min rygg på att döda mig. Måste ta tag i det, hade ont redan innan bilolyckan och nu är det hemskt:( Jävla idiot. Blööhhh. Nä nu måste jag bli trött så jag orkar upp till dbt imorgon!
 
 

Kommentera

Publiceras ej