Jag har aldrig påstått att livet är rättvist. Men just nu känner jag mig så liten, ledsen, uppgiven, förstörd, osv, osv. Jag kämpar som en idiot, vad får jag för det? Käftsmäll efter käftsmäll av den där jävla gud, ödet eller vad man nu vill tro på. Varför får vissa av oss stå ut med så mycket hemskheter medan andra glider runt på sina bananskal?! Jag har lagt all min energi på att få ett bättre liv, vad får jag för det? INGENTING!. Till och med min terapeut sa häromdagen att hon aldrig varit med om någon som gått igenom så många kriser på så kort tid. NEJ, och jag var förstörd redan innan 2013 kom och fuckade upp allt. Hur jag ska ta mig igenom allt det här vet jag inte. Men jag måste ändå tro på att det blir bättre, nån slags mening måste det väl finnas att jag fortfarande andas?! Jag vill bara ha en bekräftelse att det inte blir värre nu, snälla bara låt mig få ett lugnt år utan tragedier. Snälla?!

4 kommentarer

TicTacToe

04 Jan 2014 17:21

<3

Svar: <3
hearthypnotic.blogg.se

Ella

04 Jan 2014 20:57

har läst igenom några av dina inlägg. tycker så synd om dig!

Svar: :)
hearthypnotic.blogg.se

Ella

04 Jan 2014 20:57

har läst igenom några av dina inlägg. tycker så synd om dig!

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

05 Jan 2014 06:00

Kunde inte sagt det bättre själv... Kram <3

Svar: åh kram <3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej