Får se om jag får till någon fortsättning ikväll. Det är så svårt att komma ihåg allt som varit och i vilken ordning, och framförallt hur mycket jag ska dela med mig av. Att det är svårt att komma ihåg beror dels på alla olika mediciner som satts ut och in hejvilt, men också då jag varit en enda röra. Får fundera lite på det där! Så länge vore det ju kul om fler ger sig tillkänna vilka ni är. Är fortfarande lite "skrämd" över hur många som hittat hit. Hade en blogg ett kort tag tidigare, då hade jag ca 3 besökare om dagen haha:) Men absolut kul att så många vill läsa, vore ju kul att läsa era bloggar också!!!
 
Imorgon är det dags för dbt igen alla fall. Lite nervöst för vi ska gå igenom allt för onsdagen då gruppträningen börjar=/ Meeeen jag oroar mig säkert i onödan, kommer gå så bra så:D Fick precis sms av min terapeut, känns lite lugnande alla fall.
 
Kanske hörs vi lite senare:)
 
 
 

3 kommentarer

Eriiza

30 Sep 2013 21:19

Alla kan, gäller att utmana sig själv, kan vara kul att
prova på en inspelning, bara för att ha gjort det någon
gång i livet. ;)
Det blir bilder om man får tillåtelse till det, olika vid
varje inspelning, ibland får man, ibland får man inte.
Ibland får man bara när filmen/videon/reklamen/avsnittet
redan är upplagt utav filmbolaget. =)

Tack så mycket, därför begraver jag mig i jobb, för
att slippa tänka på mitt privata..

Vad har du gjort i helgen? =)

Svar: haha jo det är klart, skulle säkert vara kul:D
jag har mest tagit det lugnt, träffat kompisar och så:)
hearthypnotic.blogg.se

Eriiza

30 Sep 2013 22:26

Även ifall det inget man tänker jobba med, så kan det
vara kul att kunna säga att man har gjort det, "bara för att"! =)

Haft det trevligt?

Svar: ja precis lite coolt att ha på cv't;)
ja absolut! hoppas din också var bra:)
hearthypnotic.blogg.se

Eriiza

30 Sep 2013 23:42

Exakt, då vet arbetsgivare att man att man inte är rädd
för att prova saker! =D

Jag jobbade i helgen bakom kameran, som filmare och koreograf, så det gick bra. =)

Kommentera

Publiceras ej