Vaknade i panik igår för att jag skrurit mig. Var massa blod i sängen.Låg och kallsvettades och försökte komma på om jag skulle berätta för min terapeut eller inte. Tills jag kollar på armen och inser att det bara var i drömmen jag skar mig! Hehe var så verkligt=/ Och blodet i sängen var fruktsaft som jag spillde i sängen kvällen innan när jag åt fruktsallad:D Jaja skönt att det bara var en dröm alla fall, hade blivit sååå besviken på mig själv annars, på tisdag har jag inte rört ett rakblad på NIO långa månader. En hel graviditet!

2 kommentarer

Johanna

15 Nov 2013 14:58

Drömmar är verkligen läskiga.. både till sin för och nackdel.. Vissa drömmar, som denna kan vara så äckligt jädra verkliga att man inte kan skilja på dröm och verklihet när man vaknat..
sv: Det ska jag göra! Neej, jag står fortfarande i kön :)

Svar: ja usch ibland lite för creepy;( kram
hearthypnotic.blogg.se

TicTacToe

15 Nov 2013 16:27

Åh vad glad jag blev när jag läste att du bara hade drömt det! Fortsätt kämpa och hoppas att du får en bra helg :)

Svar: <3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej