Försöker intala mig själv att det inte är kontstigt att jag mår så dåligt just nu, det har varit så fruktansvärt mycket senaste tiden. Två av mina djur har dött, en tredje höll på att dö, jag har väldigt hastigt och lustigt avslutat två kontakter på psyk som varit min trygghet i 3½ år, jag försöker inse att jag inte fixar skolan just nu, jag har börjat en väldigt intensiv terapi och måste lära mig lita på nya människor, jag har bearbetat min sorg väldigt intensivt det senaste året, osv osv. Jag är bara så fruktansvärt frustrerad över att det känns som jag bara stampar på samma ställe. Fast egentligen vet jag inte vad jag vill. Jag vill bara skrika dra åt helvete till hela världen. 

1 kommentarer

En flicka som är stark

16 Nov 2013 17:06

Var rädd om dig, det kommer bli bättre!

Svar: tack, och desamma<3
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej