Ikväll har jag varit på jullbord med folk jag knappt känner. Jag har haft ångest i veckor för det här, ångesten igår och idag ska vi inte ens tala om. Men jag gick dit, i T R E timmar. Sen skulle alla dra vidare men jag sa att jag skulle till mina kompisar. Haha men som den tant jag är åkte jag hem till min trygga lägenhet. Är så trött att jag inte ens orkar gråta ur min alla spänningar som släpper. Jag är så fruktansvärt blyg. Det är vidrigt jobbigt att vara social med "bekanta". Jag pratade, skrattade, åt och räknade julstjärnor, lampor, ljus, osv när ångesten tog över. Men jag gjorde det alla fall, jag gick dit. Seriöst är så trött att jag somnade till mellan meningarna, och jag sov ändå till 12 idag! Min hjärna fixar verkligen inte mycket folk och spänning...
 
 

1 kommentarer

TicTacToe

21 Dec 2013 23:03

BRA jobbat av dig! :)

Svar: tack!
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej