Även gårdagen slutade i panik och en jävla massa tårar. Men efter massa stöd av min terapeut över telefon tog jag mig igenom den kvällen också. Just den delen av dbt verkar vara något jag verkligen behöver, och jag tycker det är helt fantastiskt att man kan nå sin terapeut på telefon nästa hela dagen! Inte ens bemzo behövdes ta till:) Att jag spydde av panikångest och grät så jag trodde jag skulle svimma är en annan sak, för det är vidrigt. Är fortfarande låg idag men ska försöka att ta det lite lugnt och bara få vara ledsen. Det finns så mycket ledsenhet som behöver komm ut:/
 
 

2 kommentarer

TicTacToe

05 Dec 2013 21:14

Va bra att du tar hjälp av telefonstöd och att det hjälper dig! Du har burit på mycket sorg genom åren som inte har fått komma ut, så det är inte konstigt att du gråter mycket. Let it out! <3

Svar: <3
hearthypnotic.blogg.se

Diana

06 Dec 2013 14:43

Hej! Hittade precis din blogg. Tänkte bara säga att du verkar kämpa på så bra, att jag också går i DBT och att det verkligen hjälper. Det blir bättre! Kram

Svar: åh kul att du hittat hit:) kram
hearthypnotic.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej